MediaWatch

Investering i nye nichemedier trak ned hos Teknologiens Mediehus i 2019

Medieselskabet bag bl.a. Ingeniøren og Version2 har de seneste par år knopskudt med adskillige nye abonnementsmedier. Investeringen har gravet et mindre underskud i selskabet sidste år, men skal være med til at sikre fremtidens økonomi. (Rettet)

Foto: Screenshot

Artiklen er rettet kl. 15.42: Det kunne først læses som om, presset på jobannonceforretningen i Teknologiens Mediehus har udløst investeringen i nichemedier, men dette er ikke tilfældet, der er sideløbende investeret i jobannonceproduktet. Det fremgik samtidig først, at frasalget af Capax Recruitment havde indbragt en ekstraindtægt i 2019, dette fremgår dog ikke af regnskabet. MediaWatch beklager fejlen.

Opbygningen af et nyt forretningsområde inden for nichemedier, fik årsresultatet i medieselskabet Teknologiens Mediehus til at ramme rødt i 2019. Det fremgår af selskabets årsrapport.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs