Investering i nye nichemedier trak ned hos Teknologiens Mediehus i 2019

Medieselskabet bag bl.a. Ingeniøren og Version2 har de seneste par år knopskudt med adskillige nye abonnementsmedier. Investeringen har gravet et mindre underskud i selskabet sidste år, men skal være med til at sikre fremtidens økonomi. (Rettet)
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Artiklen er rettet kl. 15.42: Det kunne først læses som om, presset på jobannonceforretningen i Teknologiens Mediehus har udløst investeringen i nichemedier, men dette er ikke tilfældet, der er sideløbende investeret i jobannonceproduktet. Det fremgik samtidig først, at frasalget af Capax Recruitment havde indbragt en ekstraindtægt i 2019, dette fremgår dog ikke af regnskabet. MediaWatch beklager fejlen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også