MediaWatch

Flere abonnenter gav Føljeton vækst på bundlinjen i 2019 efter underskudsår

Pilene pegede sidste år i den rigtige retning for Føljeton, der varsler lancering af nye titler i år. Coronakrisen har lagt pres på omsætningen, men ventes ikke at belaste resultatet i år.

Foto: Screenshot.

Medieselskabet Føljeton kunne i 2019 konstatere, at det tjente penge efter et underskud i 2018, ligesom bruttofortjenesten blev løftet. Det fremgår af Føljetons årsregnskab for sidste år.

Selskabet oplyser ikke omsætning, men ifølge selskabet selv steg den med godt 50 pct. Bruttofortjenesten landede på lige over 2,7 mio. kr. – knap en fordobling i forhold til 2018 – mens resultatet blev et plus på 147.000 kr. efter et minus på 552.000 kr. i 2018, hvor der bl.a. blev investeret i nyhedsbrevet Dkpol.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs