Direktør advarer mod kun at skyde på influencere efter sugardating-debat

Både regering og partier fra rød og blå blok vil have strammet reglerne for markedsføring via influencere, efter en reklame for sugardating har sat debatten i kog. Regulering er fint, mener selskabet Bloggers Delight, men bør ikke kun slå ned på influencere, lyder det fra direktør.
Foto: Bloggers Delight/PR
Foto: Bloggers Delight/PR

Reklame for sugardating hos en af landets bedst kendte influencers på Instagram har pustet liv i debatten; Bør der indføres lovgivning på området for, hvad der må markedsføres via sociale medier?

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også