Kreativitet & Kommunikation: Bureaubranchens omsætning er faldet med 30 pct.

Kommunikations- og bureaubranchen er over en bred kam blevet hårdt ramt på omsætningen de seneste to måneder efter nedlukningen af landet, siger brancheorganisationen Kreativitet og Kommunikation. Også Grakom melder om stor tilbagegang blandt medlemmerne.
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør for Kreativitet og Kommunikation melder lige som brancheorganisationen Grakom om stort omsætningsfald blandt medlemmerne | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix
Tine Aurvig-Huggenberger, direktør for Kreativitet og Kommunikation melder lige som brancheorganisationen Grakom om stort omsætningsfald blandt medlemmerne | Foto: Lars Krabbe/Ritzau Scanpix

Coronakrisen har barberet næsten en tredjedel af omsætningen i bureaubranchen, siden nedlukningen blev en realitet i midten af marts. Sådan lyder status fra interesseorganisationen Kreativitet & Kommunikation, skriver fagbladet Journalisten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også