Freeway vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk med inspiration fra "Løvens Hule"

Med Avisen.dk som trækplaster og indfaldsvej vil Freeway sætte spot på iværksætteri. Innovationspuljen stiller med midler til udbygningen af mediet, som vil leve af reklamer og sponsorater.
Morten Wagner og Mia Wagner, der er en fast del af panelet i DR1-programmet Løvens Hule, vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk-brandet | Foto: Per Arnesen
Morten Wagner og Mia Wagner, der er en fast del af panelet i DR1-programmet Løvens Hule, vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk-brandet | Foto: Per Arnesen

Godt et år efter koncernen Freeway og fagbevægelsens medieselskab A-Pressen splittede op efter mange års samarbejde om Avisen.dk, har Freeway lagt skinner ud for et nyt mediekoncept på Avisen.dk-brandet, som Freeway tog med fra skilsmissen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også