Freeway vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk med inspiration fra "Løvens Hule"

Med Avisen.dk som trækplaster og indfaldsvej vil Freeway sætte spot på iværksætteri. Innovationspuljen stiller med midler til udbygningen af mediet, som vil leve af reklamer og sponsorater.
Morten Wagner og Mia Wagner, der er en fast del af panelet i DR1-programmet Løvens Hule, vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk-brandet | Foto: Per Arnesen
Morten Wagner og Mia Wagner, der er en fast del af panelet i DR1-programmet Løvens Hule, vil bygge iværksættermedie på Avisen.dk-brandet | Foto: Per Arnesen

Godt et år efter koncernen Freeway og fagbevægelsens medieselskab A-Pressen splittede op efter mange års samarbejde om Avisen.dk, har Freeway lagt skinner ud for et nyt mediekoncept på Avisen.dk-brandet, som Freeway tog med fra skilsmissen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også