Selskab bag værktøj til brugerinvolvering: Corona har øget interessen for at inddrage

Corona har fået flere medier til at gå i krig med brugerinvolvering, oplever selskabet Hearken, der står bag et værktøj beregnet til brugerinddragelse. Selskabet er halvt ejer af Den Fynske Bladfonds vækstselskab og har indledt samarbejde med 14 nye redaktioner de seneste uger, herunder TV 2 Fyn.
Foto: Louise Koustrup
Foto: Louise Koustrup

Den aktuelle coronakrise har været medvirkende til, at flere medier har kastet sig ud i brugerinvolvering med selskabet Hearken som bindeled til læsere, lyttere og seere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også