Google ruller abonnementsindsats ud i Europa

I et samarbejde med blandt andet et konsulentselskab hos Financial Times vil Google løfte mediers abonnementsforretninger i Europa.
Foto: Arnd Wiegmann/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Arnd Wiegmann/Reuters/Ritzau Scanpix

Google News Initiative søsatte i 2019 projektet GNI Subscriptions Lab, der havde som formål at hjælpe i første omgang otte medier i USA og Canada med at opbygge abonnementsforretninger. Nu rulles projektet også ud i Europa, skriver Richard Gingras, direktør for nyhedsområdet hos Google, i et blogindlæg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også