Journalister går sammen om nyt contentbureau

Redaktionschef fra Teknologiens Mediehus etablerer sammen med tidligere DR-journalist et nyt content- og kommunikationsbureau, der har fokus på bl.a. erhvervs- og teknologiindhold.
Teknologi, digitalisering og erhvervsliv er blandt de primære fokusområder for det nye kommunikationsbureau stiftet af to tidligere techjournalister. | Foto: Damian Dovarganes/AP/Ritzau Scanpix
Teknologi, digitalisering og erhvervsliv er blandt de primære fokusområder for det nye kommunikationsbureau stiftet af to tidligere techjournalister. | Foto: Damian Dovarganes/AP/Ritzau Scanpix

Kort før det nye årti blev skudt i gang, blev et nyt content- og kommunikationsbureau stiftet af de to journalister Anders Rostgaard Birkmann og Mads Allingstrup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også