Digitalt bureau lancerer abonnementsbaseret medieplatform

For et fast månedligt beløb vil webbureauet Peytz & Co. tilbyde medieudgivere en færdig pakke med betalingsmur, nyhedsbreve og annoncevisninger.
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

De digitale nichemedier er blevet flere og flere de seneste år, og den udvikling vil webbureauet Peytz & Co., der har en række medier på kundeliste, tappe ind i med et nyt produkt.

I stedet for skræddersyede løsninger har bureauet udviklet en standard webløsning, som nye mediespillere for et månedligt abonnement kan gå i luften med. Det skriver Peytz & Co. i en pressemeddelelse.

"Alle medier anvender de samme basisfunktioner. Dem har vi nu samlet en gang for alle i Peytz Medieplatform, så man kan komme i gang med det samme," siger stifter Christian Peytz i meddelelsen.

Den nye medieplatform skal henvende sig til nye medieudgivere med en færdig pakke, der er udviklet i open source-teknologien Drupal, og som indeholder basale værktøjer til eksempelvis at importere indhold, udsende nyhedsbreve på mail og opkræve betaling.

Abonnementet skal koste fra 5000 kr. månedligt plus omkostninger til hosting.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også