Bloomberg øger omsætning på konferencer og events

I løbet af de seneste fem år har Bloomberg opbygget en event og konferenceforretning, der i dag udgør næsten 15 pct. af mediets omsætning, skriver Financial Times.
Stifter og ejer af Bloomberg, Michael Bloomberg, har for nylig meldt sig som kandidat til at blive Demokraternes præsidentkandidat op til valget i USA i november. | Foto: Melissa Gerrits/AFP/Ritzau Scanpix
Stifter og ejer af Bloomberg, Michael Bloomberg, har for nylig meldt sig som kandidat til at blive Demokraternes præsidentkandidat op til valget i USA i november. | Foto: Melissa Gerrits/AFP/Ritzau Scanpix

Konferencen New Economy Forum, som Bloomberg satte i søen sidste år, har fået omsætningen i erhvervsmediets eventforretning til at vokse. Det skriver Financial Times

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også