Udgivere kigger på muligheder i Instagram-shopping

En udvalgt skare af internationale mediehuse er blevet inviteret til at teste den sociale medieplatforms shoppingfunktion for at se, om der kan hentes nye kunder blandt mediernes følgere.
Foto: Josh Edelson/AFP/Ritzau Scanpix
Foto: Josh Edelson/AFP/Ritzau Scanpix

Group Nine Media, der blandt andet udgiver Thrillist, samt Condé Nast, der står bag blandt andet GQ, Pitchfork, Vogue, Wired og The New Yorker, er to af de amerikanske mediekoncerner, der nu får lov til at teste det kommercielle potentiale i mediernes tusinder af følgere på Instagram. Det skriver Digiday.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også