Knap 9 ud af 10 dagblade arbejder i dag med en digital betalingsstrategi
![Politiken er blandt de dagblade, der gennem flere år har eksperimenteret med en digital betalingsløsning. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11779593.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc784q6xk5677ci2xnekv.jpg)
Flere danskere har rykket en del eller hele deres nyhedsforbrug over på de digitale platforme – i takt med dagbladenes oprustning på nettet. Men mens mange dagblade i begyndelsen lagde deres indhold gratis ud på the world wide web, har 87 pct. i dag implementeret en digital betalingsstrategi. Det konkluderer en ny markedsanalyse af medier med digital betalingsstrategi "Subscribo" fra Infomedia.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.