Markedsføring går fra 11 til 8 udgivelser

Ny kurs i Dansk Markedsføring skal gøre foreningen relevant for flere. Det betyder bl.a., at magasinet Markedsføring skal udkomme mindre på print, men mere digitalt.
Pernille Wendel Mehl er direktør i Danske Lotteri Spil og har været formand for Dansk Markedsføring siden 2018 | Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix
Pernille Wendel Mehl er direktør i Danske Lotteri Spil og har været formand for Dansk Markedsføring siden 2018 | Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix

Dansk Markedsføring ruller ny strategi ud, der skal bringe foreningen tilbage til kernen og nå bredere ud, skriver foreningens medlemsblad Markedsføring.

Som en del af strategien skruer foreningen på bladet Markedsføring, der går fra 11 til 8 årlige udgivelser på print. Til gengæld skal der bruges flere ressourcer på den enkelte udgivelse, og så skal de digitale udgivelser styrkes, siger formand for foreningen, Pernille Wendel Mehl.

"Næste skridt bliver at styrke de digitale medier mere, så vi også får realiseret vores ambitioner der," siger Pernille Wendel Mehl, der uddyber, at der ikke er tale om en spareøvelse.

Som en del af strategien lancerer Markedsføring næste år samtidig otte netværk inden for bl.a. branding, fremtidens ledelse og digital transformation, som koster 5.000 kr. om året i medlemsskab.  

Dansk Markedsføring har i dag omkring 5000 medlemmer og har en egenkapitalen på ca. 4,8 mio. kr.

Magasinet Lederne lukker efter mere end 100 år 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også