Discovery og Twitter indgår aftale om OL i 2020

Både indhold og annoncesalg er i centrum for aftale mellem Discoverys Eurosport og Twitter. Aftalen gælder i Danmark og 15 andre europæiske lande.
Miraitowa er navnet på maskotten for sommer-OL i Tokyo i 2020. | Foto: Issei Kato/Reuters/Ritzau Scanpix
Miraitowa er navnet på maskotten for sommer-OL i Tokyo i 2020. | Foto: Issei Kato/Reuters/Ritzau Scanpix

Discovery-ejede Eurosport og Twitter er blevet enige om en aftale, der har både indhold og annoncesalg ved OL i 2020 som omdrejningspunkt. Det skriver Variety.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også