Aller Media på vej med nyt erhvervsmedie i Norge

Norske erhvervsmedier får en ny konkurrent at tage bestik af i efteråret, når Aller Media i regi af tabloidavisen Dagbladet går ind på markedet med "et frisk pust i finansjournalistikken".
Alexandra Beverfjord blev udnævnt til chefredaktør for Dagbladet i 2018. | Foto: Aller Media
Alexandra Beverfjord blev udnævnt til chefredaktør for Dagbladet i 2018. | Foto: Aller Media

Aller Media knopskyder i Norge med en satsning på erhvervsjournalistik. Det sker i regi af tabloidavisen Dagbladet, som Aller Media købte i  2013 for et trecifret millionbeløb.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også