"Vi kan konstatere, at bannere i kvalitetsmiljøer i langt højere grad driver bundlinjen for annoncørerne"

Bannerannoncer lever i bedste velgående, og programmatic er fremtiden, lyder det fra verdens største mediebureau. Medierne kan få mere ud af annoncemarkedet ved at slå på kontekst og kvalitetsmiljøer.
Foto: PR
Foto: PR
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

I år er det 25 år siden, den første bannerannonce blev vist. Det var det ikoniske techmagasin Wireds online version, der bød på en digital annonce for teleselskabet AT&T.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også