Mediebureau: Annoncespring mellem medier vil accelerere

Selvom de digitale kanaler fylder stadig mere i annoncemarkedet globalt såvel som i Danmark, udgør tv stadigvæk en tredjedel af kagen og falder kun let på verdensplan, viser prognose fra Dentsu. I Danmark er tv under større pres, vurderer direktør Mads Bredal.
Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark
Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark

Hvor mange penge vil der blive brugt på annoncer de næste par år – og hvor vil pengene blive spenderet? Det spørgsmål giver mediebureauet Dentsu et bud på i rapporten "Global Ad Spend Forecast", som samler prognoser for annoncesalget fra 59 markeder verden over.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også