Mediebureau: Annoncespring mellem medier vil accelerere
![Foto: PR/Dentsu Aegis Danmark](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11072734.ece/ALTERNATES/schema-16_9/mads%2520bredal.jpg)
Hvor mange penge vil der blive brugt på annoncer de næste par år – og hvor vil pengene blive spenderet? Det spørgsmål giver mediebureauet Dentsu et bud på i rapporten "Global Ad Spend Forecast", som samler prognoser for annoncesalget fra 59 markeder verden over.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Sådan udviklede reklamemarkedet sig i 2018
For abonnenter