"Anbefalinger er ikke nogen silver bullet"

Anbefalingernes magt: Anbefalingsmaskiner er blevet et uundgåeligt konkurrenceparameter for indholdssalg online. MediaWatch kigger på teknikken og hører om erfaringerne hos danske medievirksomheder. I denne artikel har vi talt med de to største danske streaming-tjenester, DRTV og TV 2 PLAY.
Clara Mai Kunstmann, Head of Digital Development hos TV 2.
Clara Mai Kunstmann, Head of Digital Development hos TV 2.
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Hvad er der at se på Netflix? Det spørgsmål vil streaming-giganten hellere end gerne hjælpe med. Et af de afgørende parametre i streaming-verdenen er evnen til at præsentere brugeren for personaliseret indhold og dermed fastholde dem som kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også