"Kunder forventer at blive genkendt i dag"

Anbefalingernes magt: "Fordi du så/hørte/købte ..." Anbefalingsmaskiner er blevet et uundgåeligt konkurrenceparameter for indholdssalg online. MediaWatch kigger på teknikken og hører om erfaringerne hos danske medievirksomheder.
Foto: Screenshot fra reklamefilm for Saxo Premium
Foto: Screenshot fra reklamefilm for Saxo Premium
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Det startede allerede for mange år siden i e-handlens ungdom i 1990'erne. Amazon begyndte at præsentere kunderne for andre produkter end dem, de var i færd med at købe, som de også kunne tænkes at være interesseret i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også