Digital annoncering runder otte milliarder kroner

Søgeordsannoncering på Google stod sidste år for knap halvdelen af den digitale annonceomsætning, som med en samlet vækst på 9,6 pct. nu har rundet otte mia. kr. i Danmark.

Annonceomsætningen på de digitale platforme fortsætter den opadgående kurve og lagde i 2018 mere end 700 mio. kr. - eller 9,6 pct. - til 2017-resultatet, der steg fra ca. 7,4 til 8,06 mia. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også