Bureauer: Tidens tand satte punktum for Vice i Danmark

Øget programmatisk annoncesalg og opblomstringen af influenter var med til at sætte Vices forretningsmodel under pres, mener bureauer. "Der skulle Vice måske have satset mere benhårdt på mikrobetaling," siger strategisk direktør.
Foto: Ritzau Scanpix/AFO/Getty Images North America/Mario Tama
Foto: Ritzau Scanpix/AFO/Getty Images North America/Mario Tama

Med nyheden om at ungdomsmediet Vice lukker sin danske udgave, har det andet netmedie målrettet unge kastet håndklædet i ringen inden for det seneste år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også