Adform-direktør: Nu skal vi i tænkeboks

Adform har trukket stikket på selskabets børsnotering på ubestemt tid. Strategien er dog fortsat den samme, fastslår adm. direktør Gustav Mellentin.
Adm. direktør og medstifter af Adform, Gustav Mellentin. | Foto: PR/Adform
Adm. direktør og medstifter af Adform, Gustav Mellentin. | Foto: PR/Adform
Af Morten Steen, ITWatch

I morgen skulle startskuddet til Adforms tilværelse som børsnoteret selskab have lydt. Den er dog indtil videre udskudt på ubestemt tid.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også