EU-Kommissionen: Sociale medier lever endnu ikke op til forbrugerregler

Særligt Facebook og Twitter mangler fortsat at leve fuldt op til EU's forbrugerregler, og det kan medføre sanktioner, advarer EU-Kommissionen.

Selvom Google, Facebook og Twitter i dag har offentliggjort ændringer, der skal bringe selskaberne på rette kurs i forhold til EU's forbrugerbeskyttelsesregler, er der stadig et stykke vej for at helt i mål, skriver EU-Kommissionen i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også