MediaWatch

Nordjyske vil have bredere skuldre i direktionen for at speede udvikling op

Nordjyske Medier gør op med dobbeltwhopper-model i ledelsen og går på jagt efter en direktør dedikeret til kommerciel udvikling. "Vi skal finde vejen frem," siger bestyrelsesformand om Per Lyngbys farvel til direktørposten.

Foto: PR/Nordjyske Medier

Nordjyske Medier skal finde en ny adm. direktør. Den mangeårige indehaver af posten, Per Lyngby, stopper nemlig og vil fremover hellige sig det redaktionelle arbejde fuldt og helt og vil udelukkende have titel af chefredaktør – en titel, som han hidtil har haft sideløbende med direktørposten.

Nordjyske Medier har hyret rekrutteringsbureauet Unique Human Capital til at hjælpe med ansættelsen af ny topchef. Den kommende adm. direktør skal være dedikeret til den kommercielle udvikling af mediehuset.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs