Nordjyske vil have bredere skuldre i direktionen for at speede udvikling op

Nordjyske Medier gør op med dobbeltwhopper-model i ledelsen og går på jagt efter en direktør dedikeret til kommerciel udvikling. "Vi skal finde vejen frem," siger bestyrelsesformand om Per Lyngbys farvel til direktørposten.
Foto: PR/Nordjyske Medier
Foto: PR/Nordjyske Medier

Nordjyske Medier skal finde en ny adm. direktør. Den mangeårige indehaver af posten, Per Lyngby, stopper nemlig og vil fremover hellige sig det redaktionelle arbejde fuldt og helt og vil udelukkende have titel af chefredaktør – en titel, som han hidtil har haft sideløbende med direktørposten.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også