Benjamin Media skovler kul på bureauforretning

De kommende år vil Benjamin Medias kommercielle indholdsbureau fylde mere i Benjamins samlede omsætning og indtjening. Første skridt er en omlægning og rebranding af bureuaet.
Foto: Screenshot fra Benjamin Creative
Foto: Screenshot fra Benjamin Creative

Markedsføring og reklame gennem indhold skåret efter en journalistisk læst er blevet buzzwords og fokus i mediehusenes salgsafdelinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også