Egmonts læsertal får hjælp fra digitale udgaver

Moderniserede læsertal åbner døren for at øge indtjeningen på den digitale læsning. Det gavner flere magasinhuse, heriblandt Egmont Publishing, som har investeret i udviklingen af digitale bladkiosker for at holde hånden under deres læsertal.
Foto: PR/Egmont Publishing
Foto: PR/Egmont Publishing

Den traditionelle måling af læsertal blev ved årsskiftet opgraderet, så opgørelsen nu også inkluderer de læsere, der i stedet for at papirudgaven foretrækker at bladre ugebladet eller avisen igennem i e-udgaven på computeren eller telefonen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også