Topchef blåstempler resultat i faldende marked

Nye annonceformater trækker den digitale vækst hos Bonnier Publications, hvor adm. direktør Jesper Buchvald forventer et 2017 med fokus på flere forsøg med digitalt betalingsindhold.
Jesper Buchvald, adm. direktør, Bonnier Publications. | Foto: PR/Bonnier Publications
Jesper Buchvald, adm. direktør, Bonnier Publications. | Foto: PR/Bonnier Publications

Det er med en ny topchef ved roret, at Bonnier Publications i dag meldte årsresultatet for 2016 ud for magasinforretningen bag velkendte titler som Bo Bedre, Illustreret Videnskab og I form.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også