Dansk Handelsblad overtager gratismagasin
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8998649.ece/ALTERNATES/schema-16_9/et_cetera.jpg)
Fra november står der Dansk Handelsblad som udgiver i kolofonen på gratismagasinet Et Cetera.
Det skriver Dansk Handelsblad i en pressemeddelelse.
Et Cetera er startet for flere år siden af Jeppe Søe, der i dag er medie- og udviklingschef i Dansk Handelsblad, og er hidtil udkommet i Aalborg.
Med Dansk Handelsblads overtagelse af udgivelse følger udvidet distribution på print i dagligvarekæden Meny samt Imerco. Oplaget bliver 50.000, og magasinet skal efter planen udkomme otte gange årligt på print. Samtidig skal magasinet boostes online via bl.a. Dansk Handelsblad, skriver huset i meddelelsen.
Magasinet henvender sig ifølge udgiveren til kulturforbrugere over 30 og skriver om kultur, erhverv, livsstil, politik og mode og klummer fra et fast panel, der bliver består af Suzanne Bjerrehuus og Sebastian Dorset.