Bureauer: Aller har lavet et nødvendigt 'Move'

Det nye motions- og sundhedsmagasin skærper Allers portefølje i konkurrencen med især Egmont, mener flere bureauer. Men kampen bliver hård for det annonceafhængige magasin, siger de. 

Allers nye magasin, Move by Femina, er et nødvendigt skridt ind på et marked, hvor konkurrenterne Egmont og Bonnier indtil videre har høstet alle frugterne. Men sundheds- og motionsmagasiner er ikke et nemt marked, at bevæge sig ind på: De tre blade kommer til at kæmpe om de samme annoncører. Sådan lyder den overordnede vurdering fra tre mediebureauer, MediaWatch har talt med.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også