Ny marketingchef i Egmont Magasiner

Egmont Magasiner har hentet ny marketingchef hos konkurrenten Benjamin Media.

Efter 10 år i Benjamin Media skifter Michelle Lottrup til Egmont Magasiner, hvor hun er ny marketingchef.

Det skriver Egmont i en pressemeddelelse.

Michelle Lottrup kommer fra en stilling som marketingchef på Benjamin Media og får i Egmont ansvaret for løssalg af magasiner, skriver koncernen.

Egmont Magasiner udgiver syv magasiner, de største er Eurowoman og Euroman med et oplag på hver godt 29.000.

Benjamin Medier, der er en del af Bonnier, udgiver bl.a. Costume, Liv, Woman og M! med et oplag på mellem 30.000 og 40.000 (Dansk Oplagskontrol, H1 2013).

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også