Egmont vinder fortsat magasinlæsere
Egmont Magasiner er stadig det mindste af de tre store magasinforlag. Men forlaget, der udgiver titler som Euroman, Gastro og med købet af forlaget Oxygen også Vores Børn-titlerne, vinder støt læsere, mens Aller Media og magasingiganten Bonnier taber læsere.
Det viser læsertal for vinterhalvåret 2012/13 fra Index Danmark/Gallup.
Samlet fik Egmont Magasiner 3,4 pct. flere læsere i forhold til samme periode året før, mens Aller Media og Bonnier/Benjamin tabte henholdsvist 2,6 pct. og 4,7 pct.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Tre, to, en... Nu er der kun Woman tilbage
For abonnenter