All Over kigger mere på levende billeder

Mere genbrug af billeder på tværs af Aller Media i Norden og udvikling af nye redaktionelle produkter skal sikre ny vækst til Allers billedbureau, AOP, der netop har fået ny nordisk chef.

Fotografiet er kernen i forretningen i Aller Medias billedbureau, All Over Press (AOP), men får fremover i stigende grad selskab af en anden billedkategori – de levende billeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også