Gaffa skal sælge annoncer for Billetnet.dk
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5245019.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Gaffa%2520i%2520tog%2520ny.jpg)
Musikmagasinet Gaffa overtager fra i dag salget af kommercielle annoncekampagner på Billetnet.dk, oplyser gratismagasinet i en pressemeddelelse.
”Formidling af kampagner til Billetnet-brugere er en spændende opgave, som jeg personligt glæder mig meget til at komme i gang med. Det er desuden et samarbejde, som rummer spændende muligheder for at mixe flere interessante ingredienser fra begge virksomheder," udtaler Robert Borges, direktør for Gaffa, i meddelelsen.
Billetnet.dk havde i marts 175.000 unikke brugere og godt 3 millioner sidevisninger ifølge tal fra FDIM. Ud over bannerannoncer på sitet inkluderer annoncesalget også kampagner i Billetnets nyhedsbrev, som udsendes til 330.000 brugere ifølge Billetnet.
”Billetnets primære opgave er at formidle oplevelser – og her ligger vores fokus. Vi er dog samtidig bevidste om vores attraktive målgruppes værdi, når det handler om formidling af andre typer af produkter. Vi har i GAFFA fundet en samarbejdspartner, som har sans for kommercielt salg – og for den balance, der skal være i forhold til kerneydelsen på Billetnet.dk,” udtaler adm. direktør på Billetnet Jakob H. Lund i pressemeddelelsen.