Nyt annoncemagasin til modebranchen

Trendbureauet Pej Gruppen udsender modemagasinet 'Fashion Focus' for at lokke flere indkøbere til modeugen.

Formålet er at lokke flere indkøbere til den københavnske modeuge.

Det engelsksprogede eksport- og messemagasin Fashion Focus, som trendbureauet Pej Gruppen udgiver til januar, skal repræsentere de modevirksomheder, der udstiller på Copenhagen Fashion Week.  

Via annoncer og advertorials skal magasinet skabe interesse blandt danske og udenlandske indkøbere. 

”Modeugen har en stærk position – og den ønsker vi at understøtte med vores nye magasin. Vi har samme formål som messerne og udstillerne; at få flere indkøbere til København. Derfor sørger vi for, at magasinet kommer ud til så mange som overhovedet muligt – både i fysisk udgave og online – i god tid inden messen,” fortæller Louise Byg Kongsholm fra Pej Gruppen om magasinet, der udkommer i 15.000 eksemplarer og distribueres med tre andre fagtidsskrifter i Skandinavien.

Indholdsmæssigt vil Fashion Focus være en blanding af tekst og billeder i form af virksomhedspræsentationer, portrætter og kollektionsbilleder samt informationer om messerne.

Magasinet er annoncefinansieret og annoncørerne får omtale i magasinet i artikler, hvor de selv har indflydelse på det redaktionelle indhold. Alt redaktionelt indhold skrives af pej gruppens samarbejdspartner MOJO Kommunikation.

- JHT

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også