Elle udsender endnu et catwalkmagasin

Dansk Elle udvidede i foråret modedækningen med magasinet Elle Collections, der i et selvstændigt magasin samlede op på sæsonens catwalk-tendenser.   Særmagasinet blev, ifølge Elle, godt modtaget af annoncører og læsere, og derfor gentager Elle manøvren i slutningen af august med et magasin, der sætter spotlight på efterårets og vinterens mode.

Dansk Elle udvidede i foråret modedækningen med magasinet Elle Collections, der i et selvstændigt magasin samlede op på sæsonens catwalk-tendenser.  

Særmagasinet blev, ifølge Elle, godt modtaget af annoncører og læsere, og derfor gentager Elle manøvren i slutningen af august med et magasin, der sætter spotlight på efterårets og vinterens mode.

”Elle Collections læses af en købestærk skare af kvinder, der har interesse i og behov for at være først med det nyeste. Det gør læserne til en attraktiv målgruppe, hvilket vores annoncører har bemærket,” fortæller Elles chefredaktør Cecilie Christiansen i en pressemeddelelse.

 

Magasinet Elle nåede i fjerde kvartal 2011 og første kvartal 2012 ud til 101.000 læsere, viser Gallups læsertalindex. Det er en stigning på 6.000 i forhold til samme periode året før.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også