“De mænd, jeg omgiver mig med læser ikke magasiner, der er danske”

Når Cover Man fra torsdag kan købes i kioskerne, får de mandlige læsere et tredje trykt magasin på dansk ud over Egmonts Euroman og Benjamin Medias M! Det er der behov for, siger udgiveren Malene Malling, adm. direktør for Malling Publications til Politiken.dk.
MediaWatch

Når Cover Man fra torsdag kan købes i kioskerne, får de mandlige læsere et tredje trykt magasin på dansk ud over Egmonts Euroman og Benjamin Medias M! Det er der behov for, siger udgiveren Malene Malling, adm. direktør for Malling Publications til Politiken.dk.

“Behovet startede hos os selv. Nu er jeg ikke mand, men de mænd, jeg omgiver mig med læser ikke magasiner, der er danske. Og det er på trods af, at de er magasin-freaks. Vi kunne også høre det på vores samarbejdspartnere, at de virkelig spurgte, om vi ville lave noget, for jeg tror, at folk er interesserede i vores take på tingene,” siger Malene Malling til Politiken.dk.

Hun fortæller, at emnerne bliver mode og gadgets, men ikke “store biler, guldlightere og slipseknuder”.

“Idealister og charmører, eventyrere og direktører, fodboldspillere og forlæggere”, vil være blandt de mænd, som læserne kommer til at opleve på siderne, fortæller Cover Mans chefredaktør Frederik Bjerregaard siger til Cover.dk.

Første forsidemand bliver Jes Dorph-Petersen.

Magasinet vil til en start udkomme fire gange årligt.

- TBH

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også