Aller Media opretter eventafdeling

Fem medarbejdere dedikeres til nyt forretningsområde inden for events og sponsorsalg.

Aller Media opretter en selvstændig eventafdeling for at opdyrke forretningsområdet yderligere. Afdelingen kommer til at bestå af fem medarbejdere, der skal stå for projektledelse og afvikling af events for egne og eksterne brands.

”Det nye domicil på Havneholmen har givet os nogle fantastiske rammer til at afholde events, hvilket er blevet udnyttet i stor stil af vores egne brands og en række annoncører. Efterspørgslen efter events er nu så anselig, at vi har set fordele i at nedsætte et dedikeret event-team, der både kan hjælpe in-house, men også kan stå for afviklingen af events for eksterne samarbejdspartnere. Dertil har vi haft stor succes med, at indgå aftaler direkte med sponsorer på udvalgte events,” fortæller Ene Charlotte Krog, annoncedirektør Aller Media, i en pressemeddelelse.

Events har tidligere været afholdt i samarbejde med de enkelte redaktioner og Allers kommercielle afdelinger, men den selvstændige afdeling skal skærpe salget af events og sponsorater til eksterne kunder.

Blandt de events Aller Media  i 2011 lagde hus til, var 'Danmarks næste Topmodel', 'Hjertegalla' og modeshows i.f.m. modeugen.

- LR

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også