Nyt magasin om digitale medier

Forlaget Digitale Medier lancerer i efteråret et nyt magasin målrettet erhvervsledere, Digital Business.
Philip Shange

Forlaget Digitale Medier udgiver til efteråret et nyt magasinet, Digital Business. Bladet er rettet mod beslutningstagere i virksomheder og sætter fokus på, hvordan virksomheden kan udnytte digitale medier bedre.

”Digital Business er det nye medie, der afdækker og undersøger de forretningsmæssige aspekter i digital kommunikation,” siger ejer og chefredaktør Henrik Malmgreen i en pressemeddelelse.

”Når en askesky lægger flytrafikken død og grounder nøglemedarbejdere, kan de fleste se det fornuftige i systemer til videoconferencing. Men der er mange andre teknologier ”out there in cyberspace”, og der kommer stadig flere til. Mange af dem er intelligente og gør det muligt ikke bare at optimere virksomhedens eller organisationens ressourcer, men også at udnytte dem smartere,” siger Henrik Malmgreen, der også er manden bag magasinet Digital Foto & Print.

Digital Business udkommer første gang i slutningen af oktober.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også