Magasiner lefler for mediebureauer

Forsidemodellerne på flere svenske magasiner er skiftet ud med chefer og rådgivere fra mediebureauer. Det er led i en kampagne for flere annoncekroner.
MediaWatch

Svenske magasiner tager utraditionelle metoder i brug i kampen for at tiltrække flere annoncekroner.

Særudgaver af deres magasiner bliver prydet af chefer og rådgivere fra mediebureauer frem for de sædvanelige 'cover girls'. Det er brancheorganisationen Sverige Tidskrifter der i samarbejde med reklamebureauet Saatchi & Saatchi står bag kampagnen, skriver resume.se.

Den skal minde mediebureauerne om magasinernes styrke som annoncemedie, så de placerer flere annoncekroner i dem, fordi mange magasiner får flere læsere trods konkurrencen fra nettet.

- TBH
 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også