Direktør forventer "lidt bedre" 2023 for Bonnier Publications

Sammenlægningen med Bonnier News er ”en rejse”, der ikke vil give økonomisk afkast i år, men først på længere sigt vil sænke omkostninger, siger den adm. direktør.
Foto: Thomas Dahl/Bonnier Publications
Foto: Thomas Dahl/Bonnier Publications

Toplinjen i Bonnier Publications faldt for tredje år i træk, og kurven vil fortsat pege nedad i indeværende år. Det er derfor nødvendigt, at vækstraten på digitale abonnementer, som sidste år lød på 40 pct., holder dampen oppe i to til tre år mere, hvis forretningen skal stabiliseres, siger adm. direktør Jesper Buchvald, efter Bonnier Publications sidste uge fremlagde regnskabstal for 2022.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også