Financial Times rebrander magasin i lyset af Ukraine-krig og inflation

Det glitrede magasin ”How to spend it”, som pakkes sammen med weekendudgaven af erhvervsavisen, dropper det fulde navn og erstatter det med HTSI, hvor s’et fx kan stå for ”save” i stedet for ”spend”.
Foto: Screenshot, Financial Times
Foto: Screenshot, Financial Times

Den nye verdenssituation med krigen i Ukraine og stigende ulighed har fået den britiske erhvervsavis Financial Times til at gentænke sit luksuriøse magasin ”How to spend it”, som er fyldt med reklamer for dyre ure og safarirejser målrettet sine jetset-læsere. Det skriver The Guardian.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også