Financial Times rebrander magasin i lyset af Ukraine-krig og inflation
![Foto: Screenshot, Financial Times](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article14095855.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7l8taekjlqekh9hfamp.jpg)
Den nye verdenssituation med krigen i Ukraine og stigende ulighed har fået den britiske erhvervsavis Financial Times til at gentænke sit luksuriøse magasin ”How to spend it”, som er fyldt med reklamer for dyre ure og safarirejser målrettet sine jetset-læsere. Det skriver The Guardian.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bonnier Publications ændrer holdopstilling i direktionen
For abonnenter
Aller Media lukker magasinet Dossier
For abonnenter