TV 2's kommercielle direktør: "Jeg kan godt genkende, at vi også har haft en usund kultur"

Større diversitet og flere kvindelige ledere er blandt de ting, der skal forbedre kulturen i TV 2's kommercielle afdeling, siger direktør Stig Møller Christensen, efter beretninger før jul om krænkelses- og kulturproblemer, der rakte ud over nyhedsafdelingen.
Foto: TV 2
Foto: TV 2

Metoo-såret på TV 2 sprang kort før årsskiftet op, da 13 anonyme kilder overfor Information berettede om problemer med sexisme og krænkelser i den kommecielle afdeling og dermed belyste, at kulturproblemerne i medievirksomheden er bredere forankret end i Nyhedsafdelingen, der ellers har stået i centrum af de seneste års afdækning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også