MediaWatch

Nyt madmagasin vil slå igennem via måltidskasser

"Guaca" - et nyt, annoncefinansieret madmagasin fra tidligere redaktør på Berlingske gør indtog i danske køkkener gennem distributionsaftaler med en række måltidskasseselskaber.

Foto: PR/Harold Fine Publishing

Kim Flyvbjerg har fundet en sikker vej til at få øget kendskabet til sit nystartede madmagasin, Guaca, der har bæredygtig madkultur som omdrejningspunkt. Magasinets bliver nemlig en del af pakken, som købere af måltidskasser fra Fresh.Land, Meyers og Simple Feast vil modtage, fremgår det af en pressemeddelelse.

Gennem aftalerne om distribution via de tre måltidskassevirksomheder samt i udvalgte butikker, regner Kim Flyvbjerg med at have sikret en effektiv omdeling af magasinet fulde oplag på 15.000 eksemplarer, som vil udkomme otte gange om året.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opskalering i Egmont, tv-tal fra året der gik og oprustning på cybersikkerhed har været med til at sætte farve på denne uge i den danske mediebranche. Få overblik over paletten med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs