MediaWatch

Nyt madmagasin vil slå igennem via måltidskasser

"Guaca" - et nyt, annoncefinansieret madmagasin fra tidligere redaktør på Berlingske gør indtog i danske køkkener gennem distributionsaftaler med en række måltidskasseselskaber.

Foto: PR/Harold Fine Publishing

Kim Flyvbjerg har fundet en sikker vej til at få øget kendskabet til sit nystartede madmagasin, Guaca, der har bæredygtig madkultur som omdrejningspunkt. Magasinets bliver nemlig en del af pakken, som købere af måltidskasser fra Fresh.Land, Meyers og Simple Feast vil modtage, fremgår det af en pressemeddelelse.

Gennem aftalerne om distribution via de tre måltidskassevirksomheder samt i udvalgte butikker, regner Kim Flyvbjerg med at have sikret en effektiv omdeling af magasinet fulde oplag på 15.000 eksemplarer, som vil udkomme otte gange om året.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs