Nyt madmagasin vil slå igennem via måltidskasser

"Guaca" - et nyt, annoncefinansieret madmagasin fra tidligere redaktør på Berlingske gør indtog i danske køkkener gennem distributionsaftaler med en række måltidskasseselskaber.
Foto: PR/Harold Fine Publishing
Foto: PR/Harold Fine Publishing

Kim Flyvbjerg har fundet en sikker vej til at få øget kendskabet til sit nystartede madmagasin, Guaca, der har bæredygtig madkultur som omdrejningspunkt. Magasinets bliver nemlig en del af pakken, som købere af måltidskasser fra Fresh.Land, Meyers og Simple Feast vil modtage, fremgår det af en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også