MediaWatch

Stibo-koncernen udpeger ny topchef

Teknologi- og trykkerikoncernen Stibo Group får ny adm. direktør, der kommer fra bestyrelsesrækkerne.

Foto: Stibo/PR

Stibo Group får ny adm. direktør i spidsen for koncernen, der har sine rødder i trykkeribranchen, men i dag også har forretningsben inden for bl.a. marketingløsninger og softwareudvikling målrettet bl.a. mediebranchen.

Det fremgår af en pressemeddelelse.

Ny direktør bliver Sten Dyrmose, der afløser Carsten Christensen, der stopper efter godt to år på posten. Sten Dyrmose har siddet i Stibos bestyrelse siden 2018 og kommer med ledelseserfaring fra amerikanske Polycom og som tidligere adm. direktør for Spectralink og målevirksomheden Flonidan.

Skiftet sker i forlængelse af et strategiskifte for koncernen ifølge bestyrelsesformand, Carsten Knudsen.

"Vi er ved at udstikke en ny strategi for Stibo-koncernen, og jeg er begejstret over, at Sten vil føre gruppen ind i sin næste æra, hvor vi vil levere flere innovative løsninger og være førende i de brancher, vi arbejder inden for," siger Carsten Knudsen, der sidste år blev formand for den fondsejede koncern.

Stibo-koncernen driver tre selskaber Stibo DX, der udvikler systemer til content og digital asset management, Stibo Systems og trykkeriselskabet Stibo Complete. Koncernen har desuden en ejerandel i fagbladet Folkeskolen gennem selskabet Stibo Graphic A/S.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs