MediaWatch

Chefredaktør for Markedsføring stopper

Efter to et halvt år har chefredaktøren for Markedsføring, Uffe Jørgensen Odde, opsagt sin stilling, men fortsætter indtil der er fundet en afløser.

Foto: Screenshot/Markedsføring

Medlemsmediet Markedsføring, som udgives af Huset Markedsføring, skal have ny chefredaktør, skriver mediet.

Efter to et halvt år på posten har Uffe Jørgensen Odde, der kom til Markedsføring fra B.T. i oktober 2018, opsagt sin stilling. 

"Jeg har været utrolig glad for at stå i spidsen for Markedsføring, der fortsat er meget udviklingspotentiale i, men efter moden overvejelse er jeg kommet frem til, at det er tid til at prøve noget nyt," siger Uffe Jørgensen Odde til Markedsføring.

Hvad der skal ske fremover karrieremæssigt ligger ikke fast. Uffe Jørgensen Odde bliver, indtil en ny chefrekdatør er fundet, fremgår det.

Mere fra MediaWatch

Nye Medier: Vi bliver overset i debatten om tech-betaling

For en række nye digitale medier er Google og Facebook en hjælp til at blive hørt og set, lyder det fra foreningen Nye Medier, der frygter, at et krav om betaling fra techplatforme til medierne, som de store mediehuse presser på for, kan ramme dem.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs