MediaWatch

Rapport: Aviser og magasiner ligger ikke i kamp om læsere og annoncører

Der er ganske vist overlap i forretningsgrundlaget mellem aviser og magasiner, men de konkurrerer ikke direkte om hverken læsere eller annoncører, konkluderer rapport, som udspringer af seneste medieforlig og skal kaste lys på konkurrencen mellem aviser og magasiner.

Magasiner og ugeblade på den ene side og aviser på den anden side er i centrum for en rapport, som blev varslet i det seneste medieforlig fra 2018. Foto: PR/Aller Media A/S

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere