Rapport: Aviser og magasiner ligger ikke i kamp om læsere og annoncører

Der er ganske vist overlap i forretningsgrundlaget mellem aviser og magasiner, men de konkurrerer ikke direkte om hverken læsere eller annoncører, konkluderer rapport, som udspringer af seneste medieforlig og skal kaste lys på konkurrencen mellem aviser og magasiner.
Magasiner og ugeblade på den ene side og aviser på den anden side er i centrum for en rapport, som blev varslet i det seneste medieforlig fra 2018. | Foto: PR/Aller Media A/S
Magasiner og ugeblade på den ene side og aviser på den anden side er i centrum for en rapport, som blev varslet i det seneste medieforlig fra 2018. | Foto: PR/Aller Media A/S

Der er ikke nogen mærkbar konkurrence mellem aviser på den ene side og magasiner og ugeblade på den anden side, hverken når man kigger på læsere eller annoncører.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også