MediaWatch

"Vi blev udfordret på vores evne til at udnytte hinandens kompetencer"

MediaWatchs Sommerbarometer: Salgstal, der gik i hver sin retning, beslutningen om at gå i mere direkte konkurrence på bureaumarkedet og en forudsigelse, der ikke holdt stik, var med til at præge 1. halvår for Frank Vilstrup, kommerciel direktør i Egmont Publishing.

Foto: Egmont Publishing / PR

Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"På trods af corona og alt hvad det har medført af udfordringer, har der været mange gode dage i årets første seks måneder. Jeg husker især den dag i foråret, hvor det lykkedes at samle vores tre reklamebureauer på samme matrikel. De tre bureauer er vores reklamebureau Belong Agency, vores nye kreative contentbureau Starfighters og vores eksisterende bureau, Egmont Creative. Sammen udgør de tre bureauer nu et stærkt tilbud til de kunder, der efterspørger indsigtsbaseret kreativitet og som har fokus på effektivitet og høj kvalitet. Vi er nu mere end 30 personer, der hver dag arbejder for at bringe vores kunders historier til live."

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere