Soundvenue lancerer nichesite om bæredygtigt forbrug

Mandag er Soundvenue gået i luften med sit tredje annoncefinansierede nichesite, som skal guide læserne til en mere bæredygtig livsstil. En ny journalist er ansat til indholdsproduktionen.
Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

Et nyt mediesite ved navn Purchase er i denne uge blevet føjet til Soundvenues portefølje af nicher, som i forvejen tæller Streamer og Standard. Det oplyser Soundvenue i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også