New York Times så fald i digitalt annoncesalg

Det digitale abonnementssalg voksede i tredje kvartal for New York Times. Resulatet blev over forventningerne trods tilbagegang i annoncesalget både på print og digitalt.
Foto: ANGELA WEISS/AFP / AFP
Foto: ANGELA WEISS/AFP / AFP

New York Times Co., der står bag avisen af samme navn, fik flere digitale abonnenter, men færre digitale annoncekroner i kassen i tredje kvartal, skriver avisen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også