Publicistisk chef hos Danske Medier skifter til Egmont

Efter knap et år hos Danske Medier rykker Jesper Jürgensen til Egmont, hvor han bl.a. skal arbejde med pressehåndtering, kommunikation og rådgivning.
Foto: PR/Egmont/HavemannPhoto
Foto: PR/Egmont/HavemannPhoto

Jesper Jürgensen, der i 2018 kom til Danske Medier som publicistisk chef, bliver fra 1. november presse- og public affairs-rådgiver hos Egmont. Det oplyser hans kommende arbejdsgiver i en pressemeddelelse.

I sit nye job skal jesper Jürgensen bl.a. stå for pressehåndtering, kommunikation og rådgivning og får særligt ansvar for Egmont Publishing, der bl.a. står bag en stribe magasiner og ugeblade og de seneste år har opbygget et forretningsben inden for e-handel.

"Med Jesper Jürgensen ombord styrker vi teamet med en erfaren kommunikatør, der har været en del af mediebranchen i mange år. Jeg er overbevist om, at han vil kunne levere presse- og kommunikationsrådgivning på et højt niveau, samt at han med sin store brancheindsigt vil være en god støtte i forhold til vores mange samarbejdsrelationer," siger Line Aarsland, vice president for kommunikation og public affairs hos Egmont, i meddelelsen.

Før sit nuværende job hos Danske Medier var Jesper Jürgensen kommunikationschef i Dansk Golf Union. Han er tidligere informationschef hos Discovery Networks, og på cv'et står også journalist og redaktionschef hos Information og Markedsføring.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også